top of page
איך מוציאים דרכון לפורטוגל

מה צריך כדי לקבל אזרחות פורטוגזית?

אם אינכם יודעים איך מוציאים דרכון לפורטוגל, איך מגישים בקשה לאזרחות פורטוגלית לישראלים או איך מקבלים זכאות לדרכון לפורטוגל, אנו מזמינים אתכם לפורט פס אונליין – חברה שמתמחה בהנפקת דרכונים פורטוגליים לישראלים מאז שממשלת פורטוגל אישרה ליוצאי העדה הספרדית לקבל אזרחות פורטוגלית בשנת 2015. עד היום הצוות שלנו טיפל בהצלחה באלפי בקשות של אזרחים ישראלים ופיתח מומחיות בכל שלבי התהליך- נסיון שעומד לרשותך, בנוסף ליחס אישי, מהירות פעולה ושקיפות מלאה. הנסיון שלנו לימד אותנו כי כאשר הינכם בעלי שורשים במה שמכונה “אחת מן הארצות הספרדיות”, מרבית הסיכויים שתצליחו לקבל אישור של הקהילה היהודית ולכן תצליחו בהליך הוצאת דרכון לפורטוגל לישראלים.

פורט פס אונליין יודעים בדיוק איך מקבלים זכאות לדרכון לפורטוגל, איך מוציאים דרכון לפורטוגל ואיך מגישים בקשה לאזרחות פורטוגלית לישראלים במהירות ובמקצועיות. הוצאת דרכון לפורטוגל לישראלים יכול להקנות לכם זכויות ואפשרויות עסקיות רבות שיניבו לכם רווחים נאים תוך זמן קצר. בעלי דרכון פורטוגלי רשאים לרכוש נכסים מבלי להגר לפורטוגל ובכך להנות מהכנסה נוספת יציבה וקבועה. כידוע, יוקר המחייה בארץ אינו מאפשר לכל אחד לרכוש נדל”ן. לעומת זה, בפורטוגל ובמדינות האיחוד האירופי ניתן לרכוש נכסים במחירים משתלמים ביותר ולהנות מתשואה נאה.

כל מי שמעוניין להבין איך מוציאים דרכון לפורטוגל בסיוע של מומחים, מוזמן לפגישת הכרות לא מחייבת במשרדינו. אנו נבצע את הבדיקה הראשונית עבורכם על מנת להבין האם שם משפחתכם מופיע ברשימת השמות של הקהילה היהודית בפורטוגל.

פורט פס אונליין מעניקה ליווי מקצועי בקלות, בנוחות ובצורה מסודרת. כחברה מובילה בתחומה, פורט פס אונליין מספקת שרותי הנפקת דרכונים פורטוגליים בהליך מורכב לעתים וכרוך בלא מעט ביורוקרטיה, אך הנסיון והמיומנות מנצחים בסופו של דבר ויש לנו מומחים שיודעים בדיוק איך מוציאים דרכון לפורטוגל במהירות האפשרית. בשלבי הבקשה חשוב מאוד למלא את הטפסים בשפה רהוטה ובצורה מסודרת על מנת למנוע עיכובים מיותרים בהגשת הבקשה. כל טעות עלולה לעכב את הוצאת הדרכון שלכם, לכן אנו עושים את מירב המאמצים על מנת שהתהליך יעבור בצורה חלקה וקלה. אין לכם סיבה להיות מטורטרים בנבכי הביורוקרטיה, השאירו את זה לנו. כל שנותר לכם, זה לנוח ולהתאזר בסבלנות עד לסיומו המוצלח של תהליך הוצאת הדרכון.

bottom of page