top of page
בקשה לדרכון פורטוגלי לישראלים

איך לבקש דרכון פורטוגלי

אם אתם קוראים מאמר זה, אתם בטח חלק מאותם אזרחים ששמעו וראו את הפרסומים הרבים בנושא בקשת אזרחות אירופאית לישראל ובכדי להיות יותר ממוקד, בקשה לדרכון פורטוגלי לישראלים. הנושא הזה הוא הנושא הכי חם כרגע וכל זה למה? ב2015, חוקק תיקון לחוק הפורטוגלי לאזרחות ובו כלולה האפשרות להגשת אזרחות פורטוגלית של כל מי שהם צאצאי המשפחות שגורשו מפורטוגל בשנות האינקוויזיציה והרדיפות. אותם משפחות גורשו למספר מדינות מסוים ובכיוון שכך, מי שיכול להוכיח שהוא צאצא של אחת מאותם משפחות כתלות בשם משפחה וארץ מוצא, יכול להיכנס לאותו תהליך של בקשה לדרכון פורטוגלי. 

הרבה ישראלים לכן מחפשים באינטרנט את הדרך הנכונה לבדוק זאת ולהיכנס לתהליך זה. הם מקלידים מילות חיפוש כמו “בקשה לדרכון פורטוגלי ישראלים” וממתינים לתשובות. מנוע החיפוש מעלה להם תשובות רבות ומבלבלות וחברות רבות שמציעות עזרה.

 

כמו בכל תחום, כאשר יש הרבה הציע, הסיכוי לבעיות גובר. ישנן חברות אמינות וישנן כאלו שלא ובלשון המעטה. אם לציין חברה אחת שעליה באמת ניתן לסמוך היא חברת פורט פס אונליין. אם אתם רוצים להתחיל בתהליך של בקשה לדרכון פורטוגלי לישראלים זאת החברה שכדאי להתקשר איתה. לא עוד לכתוב “בקשה לדרכון פורטוגלי ישראלים” או מילות חיפוש אחרות. פשוט לחפש את חברת פורט פס אונליין וליצור קשר.

 

למה בקשה לדרכון פורטוגלי הפך לכל כך פופולארי? סיבה ראשונה היא בגלל שהוא מעניק למחזיק בו המון יתרונות בתחום העבודה, תיירות, לימודים וגם מגורים. הוא אפילו מעניק פטור מויזה לארה”ב. זהו יחס העלות מול תועלת. סיבה שניה היא הסיכויים. הסיכויים להצלחה הנם גבוהים מאד וישנה תמיכה מאד גדולה מצד הקהילה היהודית בפורטוגל שעוזרת מאד. כלומר, זהו לא מאמץ לשווא אלא מאמץ שברוב המקרים נושא פרי.

 

ולכן תהליך בקשת אזרחות אירופאית לישראלים הפך לכל כך פופולארי ובעיקר עבור פרוטוגל אבל גם למדינות מזרח אירופה כמו פולין גם כן. חשבתם על להתחיל בתהליך של בקשה לדרכון פורטוגלי לישראלים? עשו זאת אם כן עם חברת פורט פס אונליין. לא תתאכזבו ואם התהליך ייכשל, תקבלו את כספיכם בחזרה. בקשה לדרכון פוטוגלי לישראלים זה כבר לא חלום רחוק. זה בהישג ידכם.

 

בהצלחה לכולם.

bottom of page