top of page
הגשת בקשה לדרכון פורטוגלי

חולמים על מגורים באירופה? זה הרגע להתחיל בהגשת בקשה לדרכון פורטוגלי!

את הגשת הבקשה ניתן היום לבצע ללא צורך בנסיעה לפורטוגל והתהליך נעשה דרך חברה ישראלית הממוקמת בארץ. לעבור לגור במדינה אירופאית זה בהחלט אפשרי, אבל לגור במדינה אירופאית לתקופה בלתי מוגבלת ולהיות מסוגלים לעבוד שם באופן חוקי זה כבר דבר אחר לגמרי. באמצעות הנפקת דרכון פורטוגלי, תוכלו לגור במדינות האיחוד האירופאי ללא הגבלת זמן, לעבוד בצורה חוקית ולעבור בין מדינות האיחוד ללא בעיה.

 

ישראלים רבים כבר הוציאו דרכון פורטוגלי, וזה הזמן שלכם לעשות זאת. אם מוצאכם או מוצא ההורים שלכם מיהדות ספרד, אתם כבר בדרך הנכונה. החלום שלכם לגור באירופה יכול להתגשם על-ידי הוצאת הדרכון האירופאי של פורטוגל. 

 

הגשת בקשה לדרכון ליוצאי ספרד

מהי הדרך להגשת בקשה לדרכון ליוצאי ספרד? לפני שאתם מגישים את הבקשה להוצאת הדרכון, יש צורך בבדיקה לזכאותכם לדרכון. את בדיקת הזכאות מבצעים דרך חברה ישראלית המתמחה בהוצאת דרכונים פורטוגליים. בדיקת הזכאות היא ללא עלות ומתבצעת דרך אתר החברה בצורה יעילה ומהירה.  

 

כמה עולה הגשת בקשה לאזרחות פורטוגלית?

אם אתם מעוניינים לקבל הצעת מחיר להגשת בקשה לאזרחות פורטוגלית, תוכלו לפנות ישירות לחברה ישראלית להנפקת הדרכונים. כאמור, לאחר שתבדקו את זכאותכם ובמידה ואתם עומדים בקריטריונים לזכאות, תוכלו לבקש הצעת מחיר הרלוונטית לבקשה שלכם. 

 

הגשת בקשה לדרכון פורטוגלי כבר עכשיו

בכדי שתוכלו להתחיל בתהליך להגשת בקשה לדרכון פורטוגלי כבר עכשיו, מומלץ לכם לפנות לאנשי הצוות של פורט-פס אונליין המתמחים בהגשת הבקשות לרשויות בפורטוגל. בשלבי התהליך להגשת בקשה לדרכון פורטוגלי, תדרשו להוציא אישורים ומסמכים הנוגעים למוצא שלכם ומוצא ההורים והסבים והסבתות. לכל אורך התהליך, צוות פורט-פס יעזור לכם להכין את המסמכים בצורה הטובה ביותר. 

 

פורט-פס אונליין מציעים – הגשת בקשה לאזרחות פורטוגלית

מוכנים להתחיל בתהליך? צוות פורט-פס ישמח לסייע לכם להגשים את חלומכם להיות אזרחי האיחוד האירופאי. השאירו את הפרטים האישיים שלכם באתר פורט-פס אונליין וצוות החברה יבדוק עבורכם האם אתם עומדים בקריטריונים של הרשויות בפורטוגל לזכאות לאזרחות פורטוגלית. ברגע שבחרתם בצוות פורט-פס תהיו סמוכים ובטוחים שאתם בידיים טובות. 

bottom of page