top of page
אזרחות פורטוגלית מחיר

איך הכי משתלם להוציא דרכון פורטוגלי?

צוות פורט-פס מתמחה בהנפקת דרכונים פורטוגליים לישראלים מאז שממשלת פורטוגל אישרה ליוצאי העדה הספרדית לקבל אזרחות פורטוגלית בשנת 2015. עד היום הצוות שלנו טיפל בהצלחה באלפי בקשות של אזרחים ישראלים ופיתח מומחיות בכל שלבי התהליך- נסיון שעומד לרשותך.

פורט פס אונליין היא החברה הוותיקה והמתקדמת ביותר בתחום הפקת אזרחות פורטוגל אשר מפיקה אזרחות פורטוגלית מחיר אונליין. בייחוד בתקופה זו, אין שום צורך בהגעה, דבר אשר חוסך בזבוז מיותר של משאבים וזמן.

צוות פורט פס אונליין מציע לכם אזרחות פורטוגלית מחיר אטרקטיבי, טיפול מהיר ויעיל ויחס אישי ואדיב, בזמן שנוח לכם. פורט פס אונליין מעסיקה עורכי דין ממדרגה ראשונה, גם ישראלים וגם פורטוגליים, גנאולוגים מומחים, מתורגמנים ונוטריונים, כך שאין לכם שום צורך לגייס אנשי מקצוע משלכם בתחום אזרחות פורטוגלית מחיר. אנו מתחזקים קשרים יום יומיים עם הקהילה היהודית בפורטוגל, דבר אשר מבטיח קיצור משמעותי של זמני הטיפול בכל בקשה של הפקת אזרחות פורטוגל.

אתם תגלו כי עלות הוצאת דרכון פורטוגלי באמצעות הצוות של פורט פס אונליין הוא המשתלם ביותר, המקצועי ביותר, המהיר ביותר ובשקיפות מלאה מול לקוחותינו.

על פי חוק פורטוגזי, יהודים מגורשי ספרד ופורטוגל רשאים להגיש בקשה לקבלת דרכון פורטוגלי עלות. למעשה, כל מי שנחשב לצאצא של מגורשי ספרד ופורטוגל, יוכל לקבל אזרחות פורטוגלית או ספרדית. אם משווים הליך קבלת דרכון פורטוגלי עלות להליך זהה במדינות אירופאיות אחרות, הרי שהליך קבלת דרכון פורטוגלי הוא קל הרבה יותר, ואף אין לכם צורך או חובה לדעת את השפה הפורטוגזית או להתגורר בפורטוגל.

עלות הוצאת דרכון פורטוגלי שמציעה לכם פורט פס אונליין, היא עלות שווה לכל נפש, אינכם נדרשים לרוקן חסכונות על מנת לקבל דרכון פורטוגלי.

באמצעות אזרחות ודרכון פורטוגלי, ניתן להתקבל ללימודים במוסדות להשכלה גבוהה ללא עלות, ניתן לעבור להתגורר בפורטוגל או במדינות האיחוד האירופאי, ניתן לרכוש נכסים ועוד הטבות רבות נוספות. בעיקר, אף אחד לא יגביל אתכם בזמן שהייה שלכם בפורטוגל או באחת ממדינות האיחוד.

 

פורט פס אונליין היא חברה וותיקה עם צוות מומחה בכל הליכי הוצאת ואזרחות ודרכון פורטוגליים עבור אזרחים ישראלים אשר ילווה אתכם צעד אחר צעד עד לקבלת הדרכון המיוחל.

bottom of page