top of page
אזרחות פורטוגלית עלות

האם כדאי להשקיע בדרכון פורטוגלי?

משנת 2015 צאצאי עדות ספרד יכולים להגיש בקשה לקבלת אזרחות פורטוגלית עלות הבקשה תלויה במספר גורמים אך לא ניתן להגיש את הבקשה ללא אישור זכאות. אישור הזכאות ניתן לבדוק בחינם וללא עלות דרך חברה מקצועית להנפקת דרכונים פורטוגליים לישראלים. ההשקעה בהוצאת דרכון פורטוגלי היא משתלמת במיוחד לאור היתרונות שהאיחוד האירופי מספק לתושביו. 

 

האיחוד האירופי – מדינת על

ההסכם בין מדינות האיחוד האירופי פותח את הגבולות בין כל המדינות  הללו לגבי כל נושא הנוגע לתושביו. אם זה זכויות בנוגע לרכישת נכס, השקעות, לימודים באוניברסיטאות ואשרות עבודה. עם הכניסה של פורטוגל לאיחוד האירופי היא פתחה את הגבולות לתעסוקה, השקעות ומגורים לאזרחיה. בנוסף לכך, בשנת 1999 הצטרפה מדינת פורטוגל לאיחוד המוניטרי של גוש היורו וכך המטבע המקומי שונה ליורו בכדי להקל על המסחר בין פורטוגל לבין שאר מדינות האיחוד האירופי. 

 

אזרחות פורטוגלית מחיר לעומת יתרונות

אם כן, האם האישור לאזרחות פורטוגלית מחיר לעומת יתרונות משתלם במקרה זה? התשובה היא בהחלט כן! גם אם אין לכם כרגע תוכניות לעבוד בחו”ל, עם דרכון פורטוגלי תוכלו לעשות זאת בקלות יתרה, גם כרילוקשיין דרך החברה שאתם עובדים בה. לחברות בישראל קל יותר לשלוח עובדים ישראלים לרילוקיישן ברגע שיש להם דרכון של מדינה מהאיחוד האירופי. 

 

אזרחות פורטוגלית שמות משפחה והחשיבות שלהם

הזכאות לדרכון פורטוגלי נבדקת קודם כל על-פי שמות משפחה. בכדי לקבל זכאות לאזרחות פורטוגלית שמות משפחה צריכים להיות תואמים להנחיות של הרשויות בפורטוגל. לכן, כאשר אתם פונים להגשת בקשה להוצאת דרכון פורטוגלי, חשוב לפנות לחברה ישראלית המקשרת ביניכם לבין הרשויות בפורטוגל. משך התהליך מרגע ההגשה תלוי בממשלת פורטוגל בלבד.

 

אזרחות פורטוגלית 

מעוניינים לבדוק את זכאותכם לאזרחות פורטוגלית ללא עלות? זה הזמן לפנות לצוות פורט-פס אונליין אשר מתמחה בהנפקה של דרכונים פורטוגליים לאזרחי ישראל. 

 

אזרחות פורטוגלית עלות דרך פורט-פס אונליין

במידה ואתם זכאים לאזרחות פורטוגלית, הבחירה בהתחלת התהליך דרך פורט-פס אונליין היא המשתלמת ביותר. פורט-פס אונליין הם היחידים המאפשרים לכם לבצע את תהליך הגשת הבקשה לשלטונות פורטוגל ללא צורך בהגעה למשרדים וללא פגישות פרונטליות אשר יבזבזו את זמנכם וכספכם. צרו קשר עכשיו עם צוות פורט-פס אונליין לבדיקת זכאותכם להוצאת דרכון פורטוגלי. 

bottom of page