top of page
איך מוציאים דרכון אירופאי

חושבים לעבוד או ללמוד באירופה?

החלום האירופאי אשר מושך ישראלים רבים להעתיק את מקום מגוריהם מישראל למדינות חזקות באירופה תופס תאוצה ופופולריות בקרב אוכלוסיות רבות בישראל. אם בעבר רק יוצאי מדינות כמו פולין ורומניה יכלו לבקש דרכון אירופאי, היום גם יוצאי עדות ספרד ופורטוגל יכולים להגיש בקשה לקבל דרכון אירופאי. משנת 2015, עת עבר החוק בפורטוגל המאפשר הוצאת דרכונים לישראלים יוצאי עדות ספרד, אלפי ישראלים קיבלו דרכון פורטוגלי באופן רשמי. אז איך מוציאים דרכון אירופאי? היום ניתן לפנות לחברה ישראלית המתמחה בהנפקת דרכונים פורטוגליים לישראלים מעדות ספרד. כל תהליך בקשת הדרכון נעשה מהארץ ללא דרישה מכם להגיע לפורטוגל על מנת להגיש את הבקשה. 

 

מדינת פורטוגל מאפשרת לישראלים להוציא דרכון פורטוגלי במידה והם עומדים בקריטריונים שנקבעו על-ידי הרשויות בפורטוגל. במידה ואתם מגישים בקשה ועומדים בכל הקריטריונים, כולל הגשת מסמכים ואישורים על-פי הדרישות של הרשויות בפורטוגל, אתם בדרך הנכונה לקבל את הדרכון האירופאי שלכם. 

 

איך מוציאים דרכון לאירופה בישראל?

אם אתם שואלים את עצמכם, איך מוציאים דרכון לאירופה בתוך ישראל, כדאי שתדעו שזה אכן אפשרי. על מנת שתחסכו מכם את עלויות הטיסה והשהות בפורטוגל, אתם יכולים לפנות לחברה ישראלית המספקת לכם את כל הכלים להוציא את הדרכון המיוחל מבלי לעבור את התהליך בתוך פורטוגל.

 

איך מוציאים דרכון לפורטוגל בתהליך מהיר?

חשוב לדעת כי התהליך הבירוקרטי מול רשויות פורטוגל מרגע ההגשה תלויים בממשלת פורטוגל בלבד ויכול לקחת מעל לשנה. לכן התשובה איך מוציאים דרכון לפורטוגל בתהליך מהיר היא אינדיבידואלית לכל אחד אשר מגיש את הבקשה. במידה ולמגיש הבקשה יש את כל המסמכים הנדרשים יהיה ניתן למנוע עיכובים ברוב המקרים. 

 

אני מעוניין לקבל מידע לאיך מוציאים דרכון פורטוגלי – למי אני פונה?

בכדי לקבל פרטים על איך מוציאים דרכון פורטוגלי, מומלץ לפנות לפורט-פס אונליין המתמחים בהנפקת דרכונים פורטוגליים לישראלים. 

איך מוציאים דרכון אירופאי דרך פורט-פס אונליין?

צוות פורט-פס אונליין בודק עבורכם את הזכאות לקבלת הדרכון בשלב הראשוני ללא עלות, שלב זה הוא השלב הבסיסי להתחלת התהליך לקבלת הדרכון. צוות פורט-פס אונליין מספק מידע איך מוציאים דרכון אירופאי לכל יוצאי עדות ספרד ומלווה את הבקשות מול רשויות פורטוגל לכל אורך התהליך. 

bottom of page