top of page
הגשת בקשה לדרכון אירופאי

איך ניתן לקבלת אזרחות אירופאית?

מי שעקב קצת בשנים האחרונות אחרי הפרסומים ברשתות החברתיות והפרסומים השיווקיים השונים בכלל, לא יכול היה שלא להיתקל בפרסומים רבים הנוגעים לנושא בדיקת זכאות לדרכון ואזרחות פורטוגלית ואילו הן הדרכים לקבל אזרחות פורטוגלית. ובכן, זה כמובן לא סתם. בשנת 2015 חוקק תיקון לחוק האזרחות בפרוטוגל המתייחס לזמנים בהם באותה מדינה התחוללה אינקוויזציה וגירוש היהודים. החוק מתיר לצאצאי אותן משפחות לבדוק את זכאותן לקבלת דרכון ואזרחות פורטוגלית. כמובן, כאשר עלה הנושא, ישראלים רבים החלו לחפש את הדרך הנכונה בכדי לקבל דרכון זה עבורם ועבור ילדיהם.

 

הם החלו להקליד מילות חיפוש כמו “הגשת בקשה לדרכון ארופאי” כאשר לא מדובר על דרכון ארופאי אלא על פרוטוגלי בלבד. חיפשו “דרכון פורטוגלי עלות” בכדי לבדוק עלויות וגם חיפשו “דרכון פורטוגלי שמות משפחה” כי אמרו להם שישנה רשימה של שמות משפחה רלוונטים למשפחות שחיו במדינות השונות אליהן גורשו אתם יהודים באותם שנים. ובכן, לא מדובר על הגשת בקשה לדרכון ארופאי אלא רק על דרכים לקבל אזרחות פורטוגלית. למרות שספרד אשמה באותן האשמות וניתן לבקש גם דרכון ספרדי, הדרישות עבור דרכון זה הן מחמירות וקשות הרבה יותר והסיכוי לעמוד בהן הוא קטן. לכן לא מדובר על הגשת בקשה לדרכון ארופאי או ספרדי אלא רק פרוטוגלי.

 

אך איך עושים זאת? ובכן, בגלל אותו החוק והביקוש המאד גדול, קמו חברות שונות אשר כל מטרתן היא לעזור לנו במשימה זאת. ישנן, כמו בכל תחום בחיים, חברות טובות וחברות פחות טובות. בין החברות הטובות ביותר ניתן לציין את חברות פורט פס אונליין. חברת פורט פס אונליין היא שכמו שמרמז שמה, עובדת אונליין. כלומר באופן מקוון. לא צריך להגיע למשרדים ולבזבז כסף וזמן יקר. חברת פורט פס אונליין לא תוותר עליכם גם אם הסיכויים לא נראים טובים כל כך ודבר נוסף וחשוב ביותר, היא תחזיר לכם את כספיכם במידה והתהליך לא נושא פרי.

 

כמובן זהו משהו שצריך לברר מראש ולסכם אך החברה מפרסמת זאת ועומדת בכך עפ”י עדות של לקוחות רבים. אז אין יותר טעם לחפש “דרכון פוטוגלי עלות” או “דרכון פורטוגלי שמות משפחה” או לברר על הגשת בקשה לדרכון ארופאי. פורט פס אונליין. 

bottom of page