top of page
הפקת דרכון פורטוגלי למגורשי ספרד

מה עדיף, דרכון פורטוגלי או ספרדי?

ישנם לא מעט אנשים אשר מבקשים להתחיל הליך הפקת דרכון פורטוגלי למגורשי ספרד. דרכון פורטוגלי לישראלים הוא לדרכון נחשק עבור ישראלים רבים, לכן כל מי שיודע ששורשיו הם במדינת ספרד, פורטוגל ומדינות האזור, מבקש להגיש בקשה לדרכון פורטוגל לישראלים כמו גם הגשת בקשה לדרכון ליוצאי ספרד.

צוות פורט-פס מתמחה בכל הקשור אל הפקת דרכון פורטוגלי למגורשי ספרד וכן הגשת בקשה לדרכון ליוצאי ספרד, מאז שממשלת פורטוגל אישרה ליוצאי העדה הספרדית לקבל אזרחות פורטוגלית בשנת 2015. עד היום הצוות שלנו טיפל בהצלחה באלפי בקשות של אזרחים ישראלים ופיתח מומחיות בכל שלבי התהליך- נסיון שעומד לרשותך.

בקשה לדרכון פורטוגל לישראלים עשויה להיות מסורבלת וכרוכה בביורוקרטיה רבה במידה ולא מתקיימת הכרות מעמיקה עם מנגנוני הממסד הפורטוגליים, לכן עם ברצונכם להגיש בקשה לקבלת דרכון פורטוגלי לישראלים, אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו לחברת פורט פס אונליין ולהסיר כל דאגה מלבכם בידיעה שאנו נלווה אתכם, תוך ביצוע ההליך כולו בצורה מקצועית ומהירה. הפקת דרכון פורטוגלי למגורשי ספרד היא המומחיות שלנו, זה אחד הדברים שאנו יודעים לשעות הכי טוב.

למה בעצם יהודים ששורשיהם בספרד והם נחשבים למגורשי ספרד זכאים לקבלת דרכון פורטוגזי? זאת כיוון שחלק ניכר מהם עשו הגירה לפורטוגל וכעבור תקופה קצרה גורשו גם משם. הליך הפקת דרכון פורטוגלי למגורשי ספרד די דומה להליך הפקדת דרכון ספרדי, וזאת כיוון שכאשר החוק אושר בספרד, הוא גם אושר בפורטוגל. למעשה, האזרח הישראלי בוחר איזה דרכון הוא מעדיף להוציא. הדרישות לקבלת אזרחות פורטוגזית הן מעט קלות יותר מאשר הדרישות להוצאת דרכון ספרדי. 

למשל לא חייבים לדעת את השפה, לא חייבים לקיים קשר תרבותי וגם אין מחוייבות להתגורר בפורטוגל. הליך הפקת דרכון פורטוגלי מחייב הגשת מסמכים רבים, מחייב עבודה מול עורכי דין, חוקרים, מתורגמנים ועוד, כך שאם אתם זקוקים לעזרה מקצועית בהליך מורכב זה, פורט פס אונליין יכולה להבטיח לכם הליך מהיר ביותר, חסכון של כסף וחסכון באנרגיה. אנו נדאג להוצאת דרכון פורטוגלי בהליך מסודר, קל, נוח, תוך חסכון בזמן ובמשאבים שלכם. תסמכו עלינו שנגשי עבורכם תיק מבוסס העונה לדרישות החקיקה של פורטוגל. לצוות של פורט פס אונליין יש את הנסיון הדרוש להנפיק עבורכם את הדרכון המיוחל.

bottom of page