top of page
זכאות לדרכון לפורטוגל לישראלים

איך בוחרים חברה להוצאת דרכון פורטוגלי?

אם אתם כאן וקוראים מאמר זה אתם בטח, כמו ישראלים רבים, שמעתם על כך שבשנת 2015 כמדומני, ממשלת פורטוגל החליטה החלטה שיכולה לשנות את איכות חיי הרבה מאד ישראלים לטובה והיא להעניק זכאות לאזרחות פורטוגלית לצאצאי המשפחות אשר גורשו מפורטוגל או מספרד בזמן הגירוש הגדול בסוף המאה ה 15 וזאת אם יצליחו להוכיח את שושלת משפחתם מזמן הגירוש עצמו ועד לימים אלו. אזרחים אלו, אשר יצליחו להוכיח את הקשר המשפחתי שלהם לאותם משפחות, יקבלו זכאות לדרכון לפרוטוגל לישראלים, זכאות שהיא כל כך מבוקשת וכל כך למה? בגלל שמי שמחזיק דרכון פורטוגלי מחזיק בעצם בדרכון אירופאי המאפשר לו תנועה חופשית בכל רחבי היבשת, מגורים, לימודים ועבודה בכל אחת מהמדינות המרכיבות את האיחוד האירופי. לא זאת בלבד אלא גם אותו דרכון יאפשר למחזיק בו את הכניסה למדינות שכיום לנו הישראלים, אין את היכולת לבקר בהן. זכויות אלו ויתרונות אלו חלים על כל בני המשפחה במידה והמחזיק באותו הדרכון או האזרחות הוא אב או אם המשפחה. 

רק מקריאת עובדות אלו ניתן להבין למה אותה זכאות לדרכון לפורטוגל לישראלים היא דבר כל כך פופולרי כיום בישראל. למה כל כך הרבה אזרחים מחפשים אינפורמציה על הנפקת דרכון לפורטוגל לישראלים ומנסים לברר מהם אותם תנאים לקבלת דרכון פורטוגלי ואיך מקבלים אזרחות ודרכון פורטוגלי. 

כפי שאנחנו יודעים מכל תחומי החיים, כאשר יש ביקוש יש גם הציע וכשהביקוש לזכאות לדרכון פורטוגלי לישראלים או לאינפורמציה איך מקבלים אזרחות ודרכון פורטוגלי גבוהה כל כך,  תמיד יקומו גופים, חברות או משרדים אשר יציעו שירות רע, בלשון המעטה, לאותם המבקשים הרבים ופשוט יעקצו אותם כפי שקורה בהרבה תחומים אחרים כאן בארץ. ישנם משרדים וחברות אליהם אסור לפנות אך ישנן כאלו שמאד כדאי. אחד מהם הוא פורט פס אונליין. משרד מעולה אשר יטפל עבורכם בנושא הזכאות לדרכון לפורטוגל לישראלים ויבדוק עבורכם אם אתם עומדים בתנאים לקבל דרכון פורטוגלי אם ההבטחה שאתם לא תשלמו שקל אם אתם מלחתחילה לא מתאימים. פרוט פס אונליין הוא המשרד שלכם עבור הנפקת דרכון לפורטוגל לישראלים אחרי אותה בדיקת זכאות לדרכון לפורטוגל לישראלים. פורט פס אונליין היא החברה עבורכם.

 

בהצלחה.

bottom of page